خرید و قیمت لامپ حرارتی برای سگ ( بخاری زمستان ) | ارسال فوری | بهمن ۱۴۰۲

برای خرید و قیمت لامپ حرارتی برای سگ و بخاری لانه سگ در زمستان با قیمت عمده از شرکت نوراسرام میتوانید از طریق واتس آپ یا دکمه تماس با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مطمئناً شما هم این طور فکر می کنید که سگ شما همیشه یک کت زمستانی پوشیده است. اما این به این معنا نیست که سگ شما هیچ وقت دچار سرما نمی شود. ماندن در هوای بیش از حد سرد می تواند منجر به بیماری هیپوترمی شود. توله سگ ها و سگ های بزرگتر در صورت مواجهه طولانی مدت با دمای سرد در معرض خطر قرار می گیرند. با توجه به این موارد احتمالا به دنبال وسیله ای می گردید که در دمای سرد، به گرم شدن سگ تان کمک کند. در ادامه به بررسی نحوه کاربرد لامپ حرارتی برای سگ می پردازیم.

لامپ حرارتی برای سگ

کاربرد لامپ حرارتی برای سگ چیست ؟

لامپ حرارتی یا لامپ مادون قرمز یک آیتم بسیار ضروری برای دارندگان و صاحبان این حیوانات با وفا یعنی سگ ها می باشد. اینگونه لامپ ها را می توان یک ابزار مناسب گرمایشی بخصوص در فصل زمستان دانست، زیرا لامپ حرارتی قابلیت این را دارد که برای مدت طولانی گرما ساطع کند. از لامپ حرارتی برای سگ ها همچنین میتوانید در تمام فصول سال استفاده کنید. لامپ حرارتی برای سگ بخصوص برای توله سگ ها و همچنین دیگر حیوانات خونسرد که برای گرم شدن به محفظه گرمایشی اضافی نیاز دارند بسیار کاربردی است. اینگونه لامپ ها به سگ ها برای تنظیم گرمای بدنشان کمک می کنند.
لامپ حرارتی برای سگ ها در داخل خانه سگ ها نصب می شوند. لامپ حرارتی برای سگ هایی که حساسیت شدیدی به سرما دارند یا از بیماری رنج می برند و در دوران نقاهت قرار دارند و به گرمای بیشتری نیاز دارند بسیار مناسب است.

کاربرد لامپ حرارتی برای سگ و تامین دما

وقتی درجه حرارت به زیر ۴۵ درجه فارنهایت برسد، برخی از نژادهای سگ ها که در برابر سرما حساس اند، دچار سرما می شوند و نیاز به محافظت دارند. برای صاحبان نژادهای کوچک ، توله سگ ، سگهای سالخورده یا نژادهایی که بدنشان با موهای نازک پوشیده شده است، در هر زمان که درجه حرارت بیرون در دمای ۳۲ درجه فارنهایت یا زیر آن قرار بگیرد، هوای سرد محسوب می شود.
آیا لامپ حرارتی برای خانه سگ بی خطر است؟ در جواب این سوال باید پاسخ داد بله. لامپ حرارتی برای خانه سگ ها و برای خود سگ ها کاملا بی خطر است. با این حال شما باید دستورالعمل های ایمنی اولیه را مطالعه و دنبال کنید. همه انواع لامپ های حرارتی ( بخصوص آنهایی که سیم برق دارند) باید در ارتفاع خاصی نصب شوند تا از دسترس لامپ های خزدار شما خارج شوند.

 

چگونگی انتخاب و نصب لامپ حرارتی سگ

برای انتخاب لامپ حرارتی برای سگ خود باید یک سری عوامل را در نظر بگیرید. در ابتدا میزان گرمایی که لامپ ساطع می کند عاملی بسیار مهمی است که در هنگام انتخاب لامپ حرارتی برای سگ ها باید توجه کرد. لامپ حرارتی برای سگ هرگز نباید خیلی به این حیوانات خانگی نزدیک باشد، به این دلیل که احتمال سوزاندن آن ها یا گرم شدن بیش ازحد آن ها وجود دارد. یک لامپ حرارتی برای سگ ها که در حدود ۱۵۰ وات باشد، قابلیت این را دارد که گرما را در یک لانه سگ عایق بندی شده بین ۵ تا ۳۰ درجه فارنهایت افزایش دهد.عامل مهم دیگر برای انتخاب لامپ حرارتی برای سگ ها این مسئله است که لامپ، نور مهتابی یا آفتابی ساطع نکند. وجود شاخص های ایمنی در خانه سگ هرگز نباید به صورتی باشد که به حیوان خانگی شما آسیب برساند.

همچنین در هنگام انتخاب لامپ حرارتی برای سگ توجه کنید که وِیژگی های ایمنی نظیر خاموش شدن خودکار لامپ حرارتی را بررسی کنید. اگر قرار است لامپ حرارتی برای سگ را در فضای باز نصب کنید مطمئن شوید که در معرض آب و باد قرار نگیرد. حتما باید از یک محفظه برای این لامپ استفاده کنید و مطمئن شوید که سگ شما به سیم کشی لامپ دسترسی نداشته باشد.لامپ حرارتی برای سگ ها را باید در محلی نصب کنید که نزدیک یک منبع تغذیه باشد. لامپ حرارتی برای سگ ها می تواند بی سیم یا با سیم باشد. لامپ های حرارتی بی سیم ایمن تر می باشند. با این وجود لامپ حرارتی با سیم راحت تر نصب می شود. بهترین کار این است که لامپ را بالا نصب کنید تا سیم ها فاصله زیادی از حیوانات داشته باشند.

منبع

breedingbusiness.com